onsdag 9 november 2011

Living on the edge of danger

Nej här är det lugnt, lugnare än jag hade räknat med, faktiskt :)
Jag och MM (Mellan M, dvs mellan dottern) har ätit räkor, lilla M har bakat egen pizza som enligt pizzabagaren själv blev den godast pizza hon någonsin hade ätit ;) Sonen har lekt med en kompis.
Det rullar på...

Färga håret? Klippa håret? Göra båda delarna? Svåra beslut...

Onsdagar är ju min TV kväll så jag har kollat på Bonde söker fru och Greys anatomi.

Hmm, känner att jag inte får ihop något bra inlägg ....

Jag tröstar mig med några underbara bilder på temat mina oaser och vattenhål,
några bilder från min utflykt till Sandhamn i början av Juni:






1 kommentar:

  1. Vackra Sandhamn! Har tyvärr inte varit ute på några år. En pärla. Jättefina bilder som får mig att lämgta dit.

    Kram!

    SvaraRadera