fredag 4 november 2011

Fredag

Såja, nu har jag fått hit laddaren till datorn. Måste träna lite mer på att blogga via mobilen känner jag. Så mycket enklare via datorn ;)

Vi ska åka hem idag, hem till maken som tycker det varit tyst och ensamt hemma. På söndag ska han flaxa iväg till Shanghai på några dagars jobbresa. Så vi ska passa på att mysa lite innan dess.

Har inte fotograferat de senaste dagarna så det får bli en bild från i somras.


Ha en underbar dag!

Blev tvungen att byta bild då något hände när jag la upp den...

1 kommentar:

  1. Härliga fredag! Skönt att vara tillsammans och koppla av

    Älskar Nybroviken och jag njöt av just den vyn på din bild när jag var i Stockholm. Du ger mig en fin känsla och jag är glad att vi ska fira julen i Sverige.

    Ha en riktigt skön helg!

    Kram

    SvaraRadera