tisdag 29 november 2011

In the City och julpynt

Hade ett möte inne i stan idag på förmiddagen och passade på att luncha där. På väg tillbaka till jobbet så passade jag på att kolla lite på Åhlens. Det är ju dags för den årliga julpaniken...

Dels vad jag ska köpa och dels vad jag önskar mig..

I Sergel fontänen har man bytt ut vattnet mot jättefina ljusslingor, för jag antar att det är det, de var iofs inte tända:




Jag har försökt julpynta lite på jobbet:




Efter en god natts sömn så är huvudvärken borta, tack och lov :)

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du som tar dig in till stan. :-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att huvudvärken är borta!

    Jag har också pyntat på jobbet, en liten konstgjord gran med ljus i. Ser trevligt ut :)

    Hörde av min pappa att det var så fint i stan och han nämnde just fontänen vid Sergel som du visar bild på!

    Kram!

    SvaraRadera