onsdag 16 november 2011

Att få ett paket och ha Murphy på besök

Igår så tog jag tag i mig själv och beställde Photoshop Elements 10 från Dustin. Jag har inget bildbehandlingsprogram och har funderat hit och dit länge nu...

Sagt och gjort, jag beställde och betalade på nätet och idag kl 12, imponerande snabbt, så kom det ett sms från posten som sa att mitt paket fanns att hämta på min ica butik ;)

Slutet gott, allting gott hade det ju kunnat bli där...

Men jag tror att Murphy är på besök..

Sonen och jag är nämligen jätteförkylda, han var värst på dagen, men nu på kvällen har jag kommit ifatt honom..

Jag lyckades ta mig till Ica och hämta ut paketet, få med det hem och öppna kartongen.. Sen tog orken slut, eller så var det för att det var onsdag och alltså min tv kväll med Bonde söker fru och Greys ;)

Kontentan av det hela är iallafall att jag har huvudvärk, hostar, nästäppa och bredvid mig ligger:





Känns inte det som om Murphy är på besök?!

Note: Nu är det torsdag kväll och jag har fortfarande inte installerat Photoshop Elements 10..
Så nog är Murphy på besök..
Måste samla kraft och få ut honom fortare än kvickt!

4 kommentarer:

  1. Åh nej, åh nej. Inte Murphy!

    Hoppas ni kryar på er och kan köra honom på porten.

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen Murphy!

    Men ordbehandlingsprogrammet är jag nyfiken på. Du måste berätta hur det är och om det är svårt. Visa gärna dina kreationer här på bloggen!!

    Krya på dig och hoppas du känner dig piggare snart. Jag är supermör efter en tuff dag (vecka)...ska bara ta det lugnt ikväll.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ojoj ut med honom!!
    ÄLSKAR photoshop! Ska bli kul att se sen!

    Krya på er!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kommer igång snart och skriv gärna vad du tycker om programmet!

    SvaraRadera