tisdag 8 november 2011

Idag är en annan dag

Vi vaknade kl 7.20 imorse och man måste vara på förskolan 7.45 för att få äta frukost... Men vi lyckades fixa det, inte helt utan gnäll och gräl förstås.. Men när jag lämnade förskolan så var det iallafall frid och fröjd. Sen var det dags för nästa förskola, nej jobb menar jag  :)

Hade en del backlogg som jag lyckades arbeta bort, skönt att få bort sånt!

Sonen hade bollskola och hans syster följde med en kompis hem så det var hyfsat lugnt. Men så ramlade mina 2 äldsta barn in :) E har dragit med M på något träningspass ute i skogen som är varannan tisdag. Då kommer hon hit och sover över, jättemysigt!

Så ett tag har jag haft alla fyra barnen hemma idag, fast de minsta sov då. Det varade inte så länge för M bestämde sig för att sova hos sin kille. Men det är ju trevligt när det händer ;)

Det är fullmåne ute så det blir nog kallt inatt. Jag plockade in den vackra gula rosen så den inte skulle frysa och vissna,  så nu pryder den köpsbordet.




Vägen ner till stranden vid Haväng

Kram!!
 

2 kommentarer:

  1. En bra tisdag med andra ord! Måste vara härligt att ha alla barnen hemma samtidigt :)

    Tycker om bilden, är det i Sollentuna?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lotta: nej det är taget nere i Skåne vid en strand i närheten av Kivik. Vi var där förra sommaren. Det är mycket vackert där :)

    SvaraRadera