fredag 13 januari 2012

Fredagen 13 januari

Tur att man inte är skrockfull för idag är det 13/1 och fredag ;)

Dagen har börjat helt OK. Trött när jag vaknade, inget nytt.. Tjafs med yngsta dottern som vill ha med sig en massa saker till förskolan. Säjer man ja så är man den bästaste och snällaste mamman i världen. Säjer man nej så är man den elakaste och osnällaste mamman i hela världen, dvs hela registret på en gång..

Men när jag åkte till jobbet och det inte var becksvart så kändes det bättre. När jag sedan klev ut från parkeringsgaraget och möttes av fågelkvitter så kändes det ännu bättre.
Nu ser jag att solen skiner och himlen utanför mitt fönster är blå! Härligt :)
Jag har bara andrahands sol, men jag ser hur den speglar sig i föntren i huset mittemot ;)

Ska försöka hinna smita ut och njuta av solen innan den försvinner bakom de höga husen runtomkring. Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar