fredag 30 mars 2012

Inspirationsbrist?

Hos Elisabet så kan man berätta om sitt veckans bästa, och jag funderade vad jag skulle bidra med.. Men efter en stunds funderande så bestämde jag mig för att inte bidra alls..

För den här veckan har varit låg, jag har varit låg, vädret har varit galet, kort sagt ingen jättebra vecka. Inga katastrofer, men inte heller något som varit extra bra. Så jag låter den här veckan somna in, njuter av Lets Dance premiären, njuter av god mat, lite god likör och bara är ;)

Jag hoppas att ni andra har haft en bättre vecka ;) Om inte så får ni också se fram emot en ny spännande vecka som också är påskveckan ;)

Några favoritbilder som jag vet gör mig på bra humör :)













Kram!!






2 kommentarer:

  1. Sådana veckor har vi nog alla lite till och från. Hoppas det blir en bättre vecka nästa vecka och att du först får en riktigt fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder! Jag blir på bra humör också!
    Kram!

    SvaraRadera