söndag 11 december 2011

Where have the christmas feeling gone?

Jag har tappat all min julkänsla.
Vi klädde granen igår och det hjälpte inte alls. Jag har inte köpt några julklappar heller, även om jag vet ungefär vad jag ska köpa. Känner absolut ingen lust att ge mig ut i affärerna heller. Usch så trist jag är

Annars då?

Jodå, maken har jetlag from hell och är inte i fas med oss andra tidsmässigt. M stampar omkring och de minsta är som hund och katt, inte i positiv bemärkning..





Nåja, imorgon är en annan dag och 12 dagar kvar till julafton :)

1 kommentar:

  1. Du kommer igång med julkänslan igen! 12 dagar kvar...vips dyker den upp ;)

    Igår fick jag en känsla som jag inte alls räknat med. Solen skiner här och inte en gnutta snö. Men när mörkret sänkte sig och alla fina juldekorationer kom till sin rätt och doften av peppisar och ljus kom emot mig, då blev jag lite upprymd och julig inombords.

    Förstår om maken är i jeglag zone...där är jag snart.

    Kram och ha en bra vecka. Utan stress hoppas jag ;)

    SvaraRadera