söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Igår kom det lite snö, mest i form av snöblandat regn, men iallafall såpass att det blev vitt på marken ;) Det gjorde skillnad, det blev mycket ljusare

Jag och lilla M åkte tåg till mamma/mormor. Där mötte min lillasyster upp med sambo och barn. M tyckte det var jättekul att vara äldst ;) Hon hade beställt pepparkaksbakning och gjorde det tillsammans med kusin A






Lite vitt är det ju iallafall.
Tittade precis ut och såg att det snöar igen.
Läge för snökaos i trafiken imrogon alltså ;)

2 kommentarer:

  1. Hmmm, kommer bli en omställning att komma hem :-) Kul med pepparkaksbak! Kram

    SvaraRadera
  2. Christina: Välkomna! Jag bara fotograferade ;) Dottern tittade förvånat på mig när jag tackade nej till pepparkaksdegen som hon försökte bjuda på - Men mamma, det är jättegott med pepparkaksdeg ;)

    SvaraRadera