tisdag 23 augusti 2011

Inspiration

Jag saknar inspiration känner jag

Läser en massa bloggar, kommenterar, men vet inte riktigt vad jag ska skriva själv
Känner att det är så många andra som skriver så bra saker, det som jag skulle vilja skriva

Maken ska åka till Helsingborg imorgon med jobbet, visserligen ska de åka bil, men ändå.. Dit vill ju JAG åka!

Om jag ska åka någonstans med jobbet så blir det på sin höjd Karlskoga eller Kungsör, möjligen Oslo och det är ju inte fy skam det heller, men det är inte hav, strand och snäckor..

Usch vad jag gnäller, skärpning!!

Jag känner att jag behöver ledigt, inatt drömde jag om atombomber och atomregn, knappast avslappnande..

kanske, kanske kan jag lyckas komma iväg ett par dagar till västkusten innan hösten är här

Kram & gonatt

1 kommentar:

  1. I sin blogg får man ju skriva vad som helst, till och med gnäll.

    Och man får låta bli att skriva också.

    Fast det blir förstås inte så många kommentarer då. ;-)

    Hoppas du får en fin helg.

    SvaraRadera