måndag 15 augusti 2011

Har funderat en del på vad jag ska skriva om. Tänkte på vad en lärare sa en gång när vi diskutterade mitt skrivande, jag har alltid gillat att skriva. Han sa: fundera på vem du skriver för och vem du skriver till. Kloka ord tycker jag.

Jag skriver inte här för att bli rik och berömd, mer för att skriva en sorts dagbok för att ha något att blicka tillbaka till. Det här är den städade bloggen, jag har en annan som inte är lika städad, där jag avreagerar mig mer..

Jag skriver för att dela med mig av min  värld, mitt liv
Sen om nån skulle tycka det är intressant att läsa så är det bara en bonus ;)

Jag läser en massa bloggar, jag tror jag läser det istället för tidningar.. Man får tips och ideer och kan dela tankar och funderingar med någon likasinnad, även om man kanske aldrig möts "på riktigt". Men vem vet..

Jag gillar att fotografera så det lär bli en del foton också. I sommar har det blivit många solnedgångar :)

Jag har registrerat en egen domän som jag ska flytta bloggen till så småningom, jag ska bara hitta tid för att fixa och trixa med den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar