söndag 21 augusti 2011

Helgen

Ja nu är snart helgen slut

Igår var jag och kollade när mellandottern tävlade i hästhoppning vid Kungsängen. Det hade hållregnat hela natten så jag var lite tveksam till om jag skulle ta med systemkameran, men den fick följa med. Det regnade lite när jag kom dit, men var uppehåll under hennes klass så det blev några foton iallafall



Malin och Carlando

De hade parkeringen för hästtransporterna på en gräsvall och efter allt regnande så kanske det inte var det bästa valet.. Istortsett alla ekipage körde fast i lervällingen när de skulle åka därifrån. De hade som tur var en fyrhjuling och en traktor så de kunde bogsera ekipagen till fast mark..










Idag söndag har jag varit en sväng till Täby och kollat på loppisen vid Täby galopp med bästa Josefina :) Tyvärr hade jag för lite pengar med mig och för lite tid för det var jättemycket försäljare och jag hann bara kolla på ca en tredjedel innan jag var tvungen att åka hem.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar