onsdag 18 juli 2012

Norrlands Riviera

Nu är vi framme vid Norrlands Riviera :) efter en tvådagars resa med övernattning i Sundsvall. I Sundsvall hann vi även med en tur till det jättefint äventysbadet Himlabadet, kan verkligen rekommenderas! Idag har vi mellanlandat vid Killingsand, Västerbotten. Det är så otroligt vackert att stå där och blicka ut över havet! Nästan så det gör ont och jag har försökt fånga känslan på bild så jag kan konservera den och ta fram den vid behov :)

Annars så är det semester och vackert väder;)


Kram!

10 kommentarer:

  1. Magiskt! Vackra Sverige, vackra Norrland. Vad fina bilder.

    Njut av ledigheten och att vara tillsammans

    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo det är så fint här! Ljust dygnet runt :) Kram!

      Radera
  2. Harliga bilder! Ha en underbar semester!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ser att ni också ska ut och resa så detsamma! Kram!

      Radera
  3. Underbart! Norrlandskusten är fantastiskt vacker!!
    Hoppas finvädret håller i sig nu!
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oftast är det en transportsträcka mellan Stockholm och Piteå, men de senaste åren har vi sovit över i Sundsvall. Det är inte så varmt, men uppehåll :) Kram!

      Radera
  4. Vackert!!
    Kan ni sova eller är det för ljust ;-)
    Njut av ledigheten!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. När vi kom dit så tyckte jag inte det var så stor skillnad, men nu när vi kom hem igen!! Vilken skillnad!! Vi har njutit :) Kram!

      Radera
  5. Synd att jag inte var på hugget, då hade ni ju kunnat stanna och fika hos oss. Men nu har vi åkt alla milen tillbaka till Stockholm igen.

    Jag beundrar er verkligen som bilar hela vägen till Piteå. Jag tror inte jag skulle orka det. Ens med övernattning. Jag är så less redan efter 30 mil så där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi bilade hela vägen hem :) Men det är på något sätt lättare när man åker hem. Vi hade bokat hotellrum i Sundsvall på vägen hem också, men bestämde oss för att åka hem istället :)

      Radera