måndag 7 maj 2012

Måndag morgon by the book

Morgonen innehöll 6-åringar med tonårshumör from hell.. Sedan hade jag glömt bort ett möte som var klockan 9, kom på det 10 min före och det var i ett annat hus en bit bort.
Men jag hann dit iallafall :)

Så nu känns det som veckan mest kan bli bättre..
Solen skiner och fruktträden börjar blomma, det gillar vi!
Rensade lite i rabatten igår, det var någon blomväxt som hade fått spader och tagit över större delen av rabatten.

Vet inte om det är allergin, men jag sover dåligt och saknar ork. Tiden går dessutom alldeles för fort..
Har fortfarande inte tittat igenom alla 2000 bilderna från Frankrikeresan, men snart så kommer det några bilder eller flera därifrån ;)
Under tiden får ni nöja er med en fin bild från morgonens promenad ;)




Kram!

4 kommentarer:

  1. 2000 bilder!! DU klår mig!!
    MY GOD, det var flitigt plåtat!
    ja, du får bildbomba som bara den här sedan.
    Allergier är för jäkliga, usch jag vet.
    Hoppas orken återkommer snarast.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fotat med lite hjälp från de små ;) Jag har två äldre canon ixus som de får låna och fota med.. Sen har jag inte rensat bort de bilder som är dåliga ;) Sen filmade vi två av paraderna och ett fyrverkeri, de har jag inte kollat på ännu.. Kram!

      Radera
  2. Dom ser vi fram emot!!
    Allergier är skräp, hag var aldrig allergisk i Sverige men här, jösses vad det rinner ur ögon och näsa. Galet!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kändes lite lättare idag :) kram!

      Radera