lördag 26 maj 2012

Hmm

Jag och Blogger har samarbetsproblem :(
När jag försöker skapa nya inlägg så är det en icon som snurrar i inläggs rutan, oavsett vilken dator jag provar med. Jag kan välja att infoga en bil och då kommer ett helt annat gränssnitt upp än tidigare. Jag kan välja en bild, men den kommer inte upp i inlägget. Jag kan publicera det uppenbarligen tomma inlägget och det blir ett tomt inlägg. Om jag då markerar det och väljer redigera så kan jag skriva, det är det jag gör nu...

Skumt och irriterande tycker jag ;)


Hmm, när jag nu försöker lägga till en bild i detta fd tomma inlägg så får jag upp det vanliga gränssnittet för att välja bild...

Nåja, det verkar ju bli ett inlägg iallafall ;)

Kram!

1 kommentar:

  1. Blogger har krånglat mycket med mig också på sista tiden. Även om det är bättre nu faktiskt än för ett par veckor sedan. Men visst är det irriterande när det inte fungerar! Men ofta brukar det bli bra så småningom.
    Hoppas det fixar sig för dig med snart!
    Kram!

    SvaraRadera