söndag 2 september 2012

Söndag

Bilen som var på verkstad förra veckan och reparerades för ett icke oväsentligt belopp, fungerar inte som den ska. Eller allt är ju relativt.. Men jag tycker att man ska kunna köra mer än 2.5 km innan bilen dör och man får starta den igen osv.. Dessutom går den väldigt ryckigt mellan dessa stopp.. Så ingen roadtrip igår :(
Dessutom så regnade det hela dagen igår också...
Så det blir nog ingen båtmässa i helgen för idag är det fotbollsträning ..

Men vad är väl en bal på slottet ;)
Jag njuter av alla vackra bilder som mina underbara bloggisar och Instagram vänner bjuder på!

Hittar ingen bra bild så det får bli en bild på vackra Maj av Malö ;)

Kram

3 kommentarer:

  1. Ja, allt är relativt ;)

    Men låter som ett klart läge där bilen inte lever upp till förväntningarna. Tillbaka till verkstan som får göra om?

    Hoppas vädret piggar på sig. Regn i lagom dos är mysigt men lite uppehåll behövs också. Trist att båtmässan inte blev av, men så är det ibland med planer. Det får bli en skön söndag hemma istället :)

    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det blir åter till bilverkstan imorgon! Det har varit en rätt trist helg.. Men nu på kvällen så tog jag med yngsta dottern och åkte en sväng till Edsviken för att fota och promenera lite. Efter det kändes det bättre :) Kram!!

      Radera
  2. Så trist med bilar som inte funkar som de ska...
    OCH liksom Lotta hoppas jag att vädret ska bättra sig hos er.
    Kramart!

    SvaraRadera