fredag 29 juni 2012

Fredag

Det är ovanligt skönt med fredag idag tycker jag! Vi tog tredje fästingvaccinationen i tisdags och sedan dess har jag drömt om dessa äckliga kryp och haft ont i armen. Så jag har lite att sova igen känner jag. Att det sedan varit mycket på jobbet gör ju inte saken bättre..

Som tur var så har inte de små haft ont efter vaccinationen, iallafall har de inte sagt något.
Dottern tog med sig chokladbollar de hade gjort på fritids och bjöd de som vaccinerade henne ;)

Håret? Jo det såg väldigt ojämt ut imorse. Så jag tog en rejäl klick balsam i håret när jag duschade och efter det så det rätt okej ut. Fortfarande ljusare i luggen och på sidorna, men inte lika ojämt. Så jag tror att jag inte sköljde ur det ordentligt igår när jag var så stressad..

Annars då? Vädret har varit bra och än har inte regnet kommit som de hotade med. Enligt väder appen ska det kunna komma upp till 30-40 mm regn tills imorgon fm. Sen verkar det bli ganska fint i några dagar :)

Årets första ros i rabatten:


Kram!

2 kommentarer:

  1. Bra med vaccination! Fästingar står högst upp på min hat-lista! (Den är inte så lång). Men blä för dom!
    Fin ros, idag har varit en fin dag i Uppsala så jag är nöjd :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja fästingar är grymt äckliga kryp! Uppsala, det är en fin stad :) Där bor min bror och hans sambo. Om du åkt tåg dit så har du nästan varit hemma hos mig ;) Kram!

    SvaraRadera