torsdag 20 oktober 2011

Roadtrip igen

Idag var det dags för en roadtrip igen.

Min bil har problem med torkarna och dessutom låter det lite mysko under bilen ibland, härlig diagnostik för en bilmekaniker ;) Eftersom bilverkstäderna i Stockholm med omnejd oftast tar hutlöst mycket för sina tjänster och dessutom ofta är otrevliga så åkte jag idag till Arboga och lämnade bilen på en bilverkstad där.

De ska kolla den under och se om det är något som måste fixas innan de fixar torkarna. Dumt att fixa torkarna om allt annat på bilen är skit...

Eftersom jag är den tidsoptimist och plikttrogna människa jag är så var jag sen från jobbet och fick köra på för att hinna i tid.
Hade dessutom missat att bilverkstan stängde ca 16 istället för ca 17.. Men det gick bra, tur man är stammis ;)

Mamma mötte upp mig vid bilverkstan och skjutsade mig sedan till tåget. Sitter nu på tåget mot Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar