lördag 15 oktober 2011

En road trip eller hur det kan bli...

Jag har ju hela hösten, ja stora delar av sommaren också, tjatat om västkusten.. Idag kl 17 fattade jag beslutet att "kidnappa" maken och de minsta barnen för en roadtrip mot okänd destination, ja iallafall för dem. Jag packade kläder mm åt alla och bokade 2 hotellnätter, sen bar det av på E4 söderut. I Jönköping bar det av västerut och ca kl 23 så var vi framme, i Borås!

Ingen av oss har varit här så det blir nog bra. Min förhoppning är att vi ska kunna åka en tur till havet och kunna träffa en av mina favoritbloggerskor ;) Havet blir det iallafall! Sen ska det visst finnas ett äventyrsbad i närheten :) Maken oroar sig över att vi är i shoppingens mecka ;) Men jag har sagt att det är lugnt, men vet inte om han tror mig..

Ha det så bäst så hörs vi imorgon! Eller idag, för jag ser just att klockan passerat midnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar