fredag 3 december 2010

Dag 12 I min handväska

Oj, jag som nästan aldrig använder handväska.. Jag klarar inte av att ha en väska bara på axeln, utan måste ha den över axeln, den får inte vara för stor eller tung, men rymma det jag behöver för tillfället, en ekvation som sällan går ihop. För köper jag en lite väska så rymmer den inte allt och kper jag en stor väska så har jag för mycket i den...

Nåväl, om jag nu tittar i den handväska jag hade senast:

Penna
Hårsnodd
biljett från ticnet
magtablett
plåster
nagelack
bussremsa

En väska som jag använder dagligen är min jobbväska och den är nog lite handväska också.
Den innehåller:
Oftast Bärbar dator inkl laddare
Oftast Kamera Canon Powershot 110IS (amerikask variant av Canon Ixus 82 IS) inkl extra batteri och minneskort
4 mobiltelefoner, Ja jag jobbar ju med sånt ;) En är min, en är jobb tfn och 2 är för test
Pennor
Papper
Block
Minneskortläsare
Hub
Plånbok
Passerkort till jobbet
Passerkort till garaget
Nycklar
Cerat
Almenacka
Tuggummi

Ska ta bilder på dem, men det får bli sen för nu ska jag iväg och träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar